Whatsapp Image 2025 11 04 At 15.31.10

Cee-Bee: "Het effect van een beurs zie je niet altijd direct"

4 november 2025

In het NL-Paviljoen in hal 1 vind je de stand van Cee-Bee. Als NL-paviljoen-veteraan gaan zij al jaren met Maritime & Offshore NL mee naar beurzen. Vooral Europort en SMM Hamburg zijn voor hen belangrijk.

Sebastiaan Halfwerk, managing director van het bedrijf, kijkt vooruit naar deze week op Europort. “De voortekenen zijn goed”, vertelt hij enthousiast. In de afgelopen weken is hij benaderd door bestaande en nieuwe contacten. “Ik heb via LinkedIn een hoop berichten gekregen om afspraken in te plannen hier op de beurs.” Voor het bedrijf zijn de resultaten van een beurs als Europort en SMM vaak langdurig. De eerste contacten van veel van hun klanten en dealers zijn ooit ontstaan op één van deze beurzen.

Cee-Bee levert met name oplossingen voor urinesteen problemen en problemen als gevolg van de aangroei van barnacles. In hun stand hebben ze een kleine demo van hun producten en hoe ze werken. Bij de aanpak van deze problemen wordt vaak gebruik gemaakt van dual dosing units in combinatie met een milieuvriendelijk zuur. Dit zorgt ervoor dat urinesteen dan wel barnacles worden verwijderd zonder schade aan te richten aan het leidingwerk.

Beursdeelname is een lange termijn investering

Het effect van een beursdeelname is volgens Sebastiaan niet altijd direct zichtbaar. “Je praat met veel mensen, maar je merkt vaak pas later wat je voor elkaar kunt betekenen”, legt hij uit. Zo is hij vorige week gebeld door een bedrijf met een probleem. Een probleem dat Cee-Bee op kan lossen. “Dat was geen bestaande klant van ons. Tijdens de vorige editie van Europort [2023] hebben we met hen gesproken. Dat contact is toen gelegd, maar we hebben in de tussentijd niets voor of met elkaar gedaan. En nu blijkt dat we toch nog op hun netvlies staan. Dus zelfs na twee jaar kun je het effect van zo’n beurs nog merken.”

Wil je Cee-Bee deze week bezoeken? Je vindt hun stand op het NL-Paviljoen in hal 1, standnummer 1110.