Ontbijtsessie: Betere serviceverlening en minder tijdsverspilling middels de online klantomgeving
Tijdens de ontbijtsessie van woensdag 11 september gaan we in gesprek over online klant omgevingen. Met een klantomgeving (ook wel een serviceportal, klantportaal of ‘mijn’ omgeving) sta je 24/7 klaar voor jouw klanten terwijl je tijd bespaart door het digitaliseren van bedrijfsprocessen. Een win-win voor zowel klant als bedrijf dus. Meld je aan
Klanten hebben altijd toegang tot de voortgang, documenten en overzicht van het openstaande werk. Denk hierbij aan de status van offertes en orders, documenten zoals: offertes, orderbevestigingen en facturen, maar ook handleidingen en tekeningen en niet te vergeten het doen van reparatie verzoeken. Alles kan een klant zelf vinden in de online omgeving. Klanten kunnen hierdoor wereldwijd en 24/7 hun zaken regelen op één online plek.
Voor de interne organisatie zorgt het voor een verhoging van de productiviteit. Niet meer heen en weer e-mailen, minder fouten, geen dubbele invoer. Door het automatiseren van deze processen in combinatie met een online klant omgeving zal de interne organisatie een grote tijdswinst behalen.
Tijdens deze ontbijtsessie vertellen drie mkb-bedrijven hoe zij dit hebben geïmplementeerd en wat voor hun de voordelen hiervan zijn voor hun eigen organisatie als wel voor hun klanten.
Keynote:
Maaike de Rover, Programma manager Digitalisation bij Huisman Equipment zal ons meenemen in haar verhaal over de ontwikkelingen van het de ‘Mijn Huisman’ omgeving. Vorig jaar was zij ook al te gast, ditmaal horen wij hoe het nu gaat, we zijn 1 jaar verder. Hoe groot is hun team nu? Welke lessen hebben zij geleerd? En welk advies zouden ze startende bedrijven geven? The do’s en don’ts.
Programma:
7:30 - 8:00 uur: Inloop en ontbijt
8:00 - 9:30 uur: Keynote en sprekers
9:30 - 10:00 uur: Netwerkmogelijkheden
Locatie:
Buccaneer Delft
Paardenmarkt 1
2611 PA Delft
Mis deze unieke gelegenheid niet. Meld je aan via de link!
Deze ontbijtsessie is onderdeel van de reeks ‘Digitalisering en circulariteit’ en wordt georganiseerd door NMT, Maritime Delta, Datawerf en Digitalzh.
In deze reeks staan ook nog gepland:
- 20 november – Circulaire Business modellen - locatie: Platform Zero (Rotterdam)
- 22 januari - Veiligheid en digitalisering
Overtuigd? Meld je dan aan
Gerelateerde evenementen
Ledenbijeenkomst Jachtbouw bij Damen Yachting - VOL
Op donderdag 28 augustus zijn we welkom bij Damen Yachting in Vlissingen. Damen Yachting is de jachtbouwdivisie van de Damen Shipyards Group. Het bedrijf staat wereldwijd bekend om de bouw en refit van superjachten van het hoogste niveau. Dit evenement wordt uitsluitend georganiseerd voor NMT-IRO leden die actief zijn in de jachtbouw. We hebben plek voor 70 man, meld je dus snel aan!
Zeildag 2025 - exclusief voor leden
Een hele dag op en om het water, een beter passend netwerkevent kun je bijna niet bedenken! We kijken ernaar uit je te ontmoeten bij De Kaagsociëteit in Warmond om er samen een fantastische dag vol zeilen en belevenis van te maken. We hopen dat je er dit jaar (weer) bij bent!
Prinsjesdag Ontbijtsessie
NMT-IRO trapt ook dit jaar Prinsjesdag af met een inspirerende ontbijtsessie, voorafgaand aan de Troonrede. Jan Peter Balkenende, voormalig minister-president en voorzitter van de Dutch Sustainable Growth Coalition, deelt zijn visie op duurzame economische groei. Ook Focco Vijselaar, algemeen directeur van VNO-NCW, gaat in op de actuele economische uitdagingen voor de sector. De ontbijtsessie biedt volop gelegenheid om te netwerken met met vakgenoten uit de sector.